Valokuvaaja Kuopiossa yrityksille
Kerrotaan kuvilla yhdessä ainutlaatuisia visuaalisia tarinoita
Kerro brändisi tarina ja
kerro se kiinnostavasti
Brändikuvauksessa luodaan ainutlaatuisia visuaalisia tarinoita, jotka kietovat vastaanottajan brändisi ytimeen. Ihmisiä on kautta aikojen kiinnostanut tarinankerronta ja se jos mikä on luonnollinen tapa kertoa oman brändisi tarkoituksesta – vaikka ihan siitä lähtien, että miksi brändisi on ylipäätänsä olemassa?
Pidä ohjat omissa käsissä
brändimielikuvan kanssa
Brändisi antaa mielikuvan itsestään viestin vastaanottajalle joka tapauksessa – mutta brändisi mukaisesti toteutetulla kuvamateriaalilla pidät ohjat omissa käsissäsi. Ihmiset ovat tässä ajassa hyvin arvotietoisia ja arvovalinnat ohjaavat ostopäätöksiä, niin kuluttajakaupassa kuin b2b -puolella.
Herätä huomiota ja
koukuta katsoja
Tarinankerronnassa pätee se vanha totuus – kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Sekä sanoille että kuville, molemmille on sijansa olemassa tarinankerronnassa ja brändiviestinnässä mutta kaikista tehokkain ja nopein keino saada huomio, kertoa tarina tai havainnollistaa vaikka tuotteen hyöty on tietysti kertoa viesti kuvan avulla.
Anna asiakkaallesi syy
valita oma brändisi
Arvopohjaisiin ostopäätöksiin vaikuttaa vahvasti se, että minkälainen oman brändisi arvomaailma on. Tätä arvomaailmasta kertovaa tietoa, sekä siihen liittyviä tunteita välität kuvien ja tarinankerronnan kautta. Kerro miksi brändisi on olemassa. Anna asiakkaallesi syy valita brändisi kilpailijoiden ohi ja vahvista sitä tunnetta näyttämällä mitä se tarkoittaa.
Tutustu työnäytteisiin
Valokuvauspalveluista esimerkkejä:
• Mainoskuvaukset
• Brändikuvapankit
• Tuotekuvaukset
• Bisnes- ja artistipotretit
• Henkilöstökuvaukset
• Tapahtumakuvaukset
• Lehtikuvaukset
Teemme monipuolisesti brändikuvaviestintää ja valokuvallista sisällöntuotantoa brändien, yritysten ja yhteisöjen tarpeisiin. Kerro meille tarpeesi ja saat paluupostissa ratkaisuehdotuksen, selkeän tarjouksen ja innostuneen yhteistyökumppanin vastauksen!
Miltä sinun brändisi näyttää? Saako asiakkaasi tällä hetkellä siitä oikean kuvan itselleen?
Lähdetäänkö välittämään tunteita ja kertomaan brändisi tarinaa yhdessä? Ota yhteyttä, jos asia kiinnostaa!